Saturday, January 11, 2014

The Jacket







Geçtiğimiz hafta finallerim olduğundan oldukça yoğun bir haftaydı ve haftamın özeti sadece "sınav, sınav, sınav" şeklindeydi... Hal böyle olunca bu haftasonu daha bir güzel gelmişti bana. Hafta başladığından beri insanın tek düşündüğü bu haftayı bir bitirelim de kurtulalım şeklinde olduğundan bütün hafta huysuz, uykusuz, beyni artık düşünmekten yorulmuş olan biz, haftasonu olduğundan kimimiz sadece bütün hafta hasret kaldığı uykusuna kavuşuyor, kimimiz hiçbir şey yapması gerekmediğinden rahat bir şekilde içinden ne geliyorsa onu yapabilme özgürlüğünü yaşıyor, benim gibi bazıları da kendini direk dışarı sokaklara atıyor! :)

Haftasonunun en sevdiğim yanlarından biri de süslenip süslenip dışarı çıkmak. İster yürüyüşe, ister alışverişe, ister yemeğe... Benim bugünkü nedenim ise arkadaşlarımla kahvaltıya gitmek, sohbet edip bol bol gülmekti. Öyle de oldu.

Bu sene en sevdiğim kıyafetlerden biri olan ve geçen hafta aldığım ceketi hiç vakit kaybetmeden giyiverdim. 
Siz de benim gibi simsiyah düz bir renk giyinip, ilgiyi ceketinize -veya üstünüze giydiğiniz hırkaya-  çekebilir ve haftasonunuzun tadını dilediğince çıkarabilirsiniz. 

Ceket: LTB
Küpe: Koton
Atlet: Zara
Kemer: Hermès
Pantolon: Zara
Çanta: Armani Jeans

No comments:

Post a Comment