Thursday, January 30, 2014

Fifty Shades of Grey




Dağ havası sayesinde bolca oksijeni içine çekebileceğiniz bir yer düşünün. Hatta buraya içinde ördeklerin yüzdüğü bir göl ve etrafında yürüyebileceğiniz bir orman yolunu da ekleyin. Biraz karın olduğunu da varsayarsak; şuan tam da ordayım!
------------------------
Think about the place that you can breath plenty of oxygen because of mountain air. Even you add a lake that ducks swim and forest that you can walk around it. If we assume that there is little snow, here I am!


Bahsettiğim yerin adı "Topuk Yaylası". Evet, bir çoğunuz bunu ilk kez duymuş olabilir, çünkü bende ilk duyduğumda tepkim 'Orası neresi ki?' olmuştu.  Burası doğanın tüm güzelliklerini içinde barındıran bir yayla ve Fenerbahçe'nin tesisleri bulunmakta. Buraya gelirken Bolu Dağı'na tırmanışa geçtiğinizden hava sıcaklığı biraz düşük ve gördüğünüz gibi karlı. Aynı zamanda sis dolayısıyla etrafı görmek zaman zaman zorlaşıyor.
-------------------
The place that I mentioned is "Topuk Yaylası". Yes, many of you might have heard it first, because my reaction when I first heard me 'Where's that?' had been. This is a plateau that has the beauty of nature and in a host of Fenerbahçe  Facilities. While climbing Mount Bolu here now and as you can see that the air temperature was a little low profitable. At the same time due to fog is getting harder to walk around from time to time. 


Kış ayında doğmamdan mıdır bilmem ama kar beni hep mutlu etmiştir! Gelmeden önce soğuk olacağını tahmin etmiştim; fakat kar olacağı aklımdan geçmemişti açıkçası...
-------------------------------
I don't know that I love snow because I born in the winter, but snow always makes me happy! Before arriving, I had guessed it would be cold, but the snow never crossed my mind to be honest ... 


Bugün de biraz grilere bürünmüştüm ve üstümde her tonu mevcuttu. Hava çok soğuk olduğundan bere, atkı, eldiven hatta kulaklık kurtarıcılarımdı.
---------------------------
Today I have a little gray-clad, and was present in all shades on me. The weather is too cold so, beanie, scarf, gloves or even earmuffs were my savior.



İşte burası da Topuk Yaylası gölü. Gölün etrafı 2 km olduğundan mis gibi temiz hava eşliğinde yürüyüş için ideal!
------------------------
Here is Topuk Plateau Lake. Around of it is 2 km, so it's ideal for walking in the presence of fresh air!





Palto/Coat: Twist
Tayt/Tights: Jimmy Key
Botlar/Boots: Mudo
Çanta/Bag: Louis Vuitton
Bere/Beanie: Bershka
Boyunluk/Snood: OVS -İtalya'dan-
Kulaklık/Earmuffs: Penti
Eldiven/Gloves: H&M

No comments:

Post a Comment