Monday, September 21, 2015

Black and Bright


Herkese Merhaba,
Renkli giyinmeyi de sevsem de siyahın yeri çoğu kişide olduğu gibi, bende de ayrıdır. Böyle zamanlarda aksesuar seçimlerime dikkat ederim genellikle. Bu kombinimde de kese kağıdı formundaki parıltı çantamla, yine ön kısmındaki detaylarının ona uygun olduğu babetlerimi tercih ettim. Aynı zamanda göz makyajımı da çantamla uygun renklerde yaparak ufak detaylarla kombinimi zenginleştirdim. Bunun yanı sıra yazın kullanmaktan çok zevk aldığım halhalımla birlikte yine en sevdiğim kolye ve yüzüklerimi taktım. Ayrıca saçlarımı da doğal halinde bıraktım. Ben bu halimle kendimi çok mutlu hissettim, siz nasıl buldunuz?

Hi Everyone,
Even I like using colors in my outfits, I really enjoy wearing black. At times like this, I usually pay attention to my choice of accessories. In today's post, I took my shining bag and prefer to wear my flats that also have same details in front of it. At the same time, I did my eye makeup compatible with my bag and by doing that I enrich my outfit with small details. I wore my favorite rings, necklace and also ankle that I use with pleasure in summer. I really felt happy in this outfit, what do you think? 









Üst - Top: Zara // Şort - Short: Mango // Babet - Flats: Topshop // Çanta - Bag: Mudo // Kolye - Necklace: Quqla

No comments:

Post a Comment