Monday, December 28, 2015

Get Ready With Me: New Year's Eve


Herkese Merhaba,
Yeni yıla girmemize sayılı günler kaldı. Planlar yapıldı mı? Peki kıyafet ve makyaj? O zaman size fikir verebilecek gümüş tonlarında bir göz makyajıyla ona uyumlu bir elbiseyi kombini işinize yarayabilir. Geçen sene hazırlamış olduğum kombin önerilerine buradan, makyaja da buradan ulaşabilirsiniz. Umarım beğenirsiz!


İlk olarak yüzüme The Balm - Time Balm Face Primer bazı ellerimle uyguluyorum.


Her zaman olduğu gibi yine şeffaf Wet'n Wild Megaclear Mascara ile kaşlarımı sabitliyorum.


Son zamanlarda çok sık kullandığım Wet'n Wild Cover All Concealer Palette ile göz altımı ve sivilcelerimi kapatıyorum.


Loreal True Match Concealer'ı Beauty Blender ile göz altlarıma uyguluyorum.



Yine son zamanlarda severek kullandığım, hatta "Sonbahar Favorileri" postumda da bahsettiğim Revlon Colorstay Foundation Nude Beige fondöteni yine Beauty Blender ile yüzüme uyguluyorum.



Transparan Rimmel Stay Matte pudra ile sabitliyorum.


Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit paletindeki bronzer ile elmacık kemiklerimin altına kontür uyguluyorum.


The Balm Mary-Lou Manizer aydınlatıcıyı burnumun ucuna ve elmacık kemikleriminüst kısmına uyguluyorum.


Göz makyajıma başlamadan önce The Balm Put A Lid On It far bazını uyguluyorum. Biraz bekledikten sonra H&M Nudes Eyeshadows paletindeki ten rengi farı tüm göz kapağıma uyguluyorum. Daha sonra Maybelline Color Tattoo - Eternal Silver krem farı göz kapağımın iç kısmından ortasına kadar uyguluyorum. Yine H&M Nudes Eyeshadows paletindeki simli koyu gri farı göz kapağımın ortadan dış kısmına doğru uygulayarak renk geçişi yaratıyorum.



MAC Eye Pencil - Engraved ile kirpik diplerimi dolduruyorum. Yine favori ürünlerimden olan Benefit They're Real Mascara'yı kirpiklerime uyguluyorum.


Dudağımı Flormar No: 201 dudak kalemiyle çerçeveleyip içini dolduruyorum ve daha sonra Maybelline Baby Lips - Hydrate lip balmı uyguluyorum.


Makyajım bu şekildeydi, elbisem de tamam. Ben hazırım! Herkese şimdiden mutlu seneler!



Elbise - Dress: H&M

No comments:

Post a Comment