Saturday, December 12, 2015

Fall Favorites | 2015



Biliyorum. Biraz geç kaldım bu yazıyı yazmak için. Kendime göre bahanelerim vardı diyelim ve yazımıza başlayalım...


Sephora Waterproof Eye Makeup Remover

Bittikçe yenisi alınacak ürünlerden. Waterproof mascarayı çıkarmakta çok başarılı bir ürün. Başka ürünlerde makyaj çıkarma durumu kabusa dönüşebiliyor :)


Kiehl's Ultra Facial Cream

Havaların soğumasıyla birlikte cildim daha çok kurumaya başladı. Bundan dolayı düzenli olarak yüzümü nemlendiriyorum. Gereğinden fazla uygulamadığınız sürece aşırı bir parlama yapmıyor. Ayrıca kokusu va yapısı da çok güzel.


Moschino Cheap and Chic

Çok fresh bir kokusu var ve tam günlük kullanıma uygun bir parfüm. Çok fazla kalıcılığı yok, yani en azından bende o kadar olmadı. Yine de sonbahar boyunca severek kullandığım bir parfüm oldu. Şişesi de çok tatlı değil mi?


Rimmel London Kate Serisi No: 43

Nude renkte uygun fiyatlı bir ürün. Son zamanlarda çok sık kullanır oldum. Özellikle göz makyajımın öne çıkmasını istediğim zamanlarda kullandığım doğal tonlarda bir renk. Serinin diğer ürünlerinde bir çok ton daha mevcut.


The Balm Time Balm Flawless Face Primer

Özellikle fondöten kullandığım zamanlarda öncesinde mutlaka bu bazı uyguluyorum. Kadifemsi yapısı ciltte çok güzel bir etki yaratıyor ve üzerine uygulanan ürünün daha uzun süre sabit kalmasını sağlıyor. 


Revlon Colorstay Foundation Nude Beige 200 

Ekim alışverişi yazımda memnun kaldığımı söylemiştim. Normalde çok fondöten kullanan biri değilim. Bu fondöteni birçok yerden duymuştum ve indirimde bulunca almıştım. İyi ki de almışım. Rengi cilt tonuma çok uygun, kuruluk yapmıyor, sonrasında sivilce problemi gibi bir şey yaşamadım. Uyguladıktan sonraki sonuç her zaman beni tatmin etti. Kapatıcılığı çok başarılı. 



Şarkılar

Aslında bu sıralar yeni bir çok şarkı keşfettim, fakat playlistimde sürekli çalan şarkıların başlarında bunlar vardı.
  • Nothing Left - Kygo
  • Hello - Adele
  • Too Young To Burn - Sonny & The Sunsets
  • New Americana - Halsey

Dizi : Modern Family

Eylül'ün başlarında izlemeye başladığım bu diziyi, izlediğim diğer dizilere ara vererek Modern Family'nin bütün bölümlerini bitirmek için izlemediğimi söylersem favorim olduğunu anlatabilirim herhalde? Şuan 7. sezonuyla hala devam etmekte olan dizi, aile temalı ve komedi tarzında. Kesinlikle izlemelisiniz! Karakterlerlerin hepsi birbirinden tatlı...


Oysho (Nothing is Impossible - Mr. Wonderful)

Oysho'daki her şey benim olabilir mi? İlk gördüğümde bayılmıştım ve şansıma mağazada tek kalan ürün de benim bedenime uygundu. Evde zaten sürekli giydim, bu da yetmezmiş gibi bununla okula, markete falan bile gittim. Sıcacık tutuyor ve yumuşacık. Kalp kalp kalp.



Kitap: Kelebeğin Hayat Sırları - Nil Karaibrahimgil

Kitabın her sayfası ayrı keyifli. Mutlaka kendinizden bir şeyler bulabiliyorsunuz. Kitabı almadan önce arka kapağını okuduğumda zaten hemen almalıyım dedim. Hayatınızda neleri değiştirmeniz gerektiğini, neler yapmak gerektiği gibi bir çok konuyu hikayelerle çok güzel anlatmış Nil Karaibrahimgil. Hürriyet gazetesinde yazdığı yazılardan derlenen bir kitap olduğundan sadece bir konuya yoğunlaşarak oluşmuş bir kitap değil, bir çok farklı olayı ele alıyor. Ben okurken çok keyif aldım, kesinlikle siz de okuyun. Benimle de görüşlerinizi paylaşmayı unutmayın.

----------

Umarım bu yazı hoşunuza gitmiştir. Sizin de sonbahar boyunca severek kullandığınız ve benimle paylaşmak istediğiniz ürünler var mı? Yorumlarınızı bekliyorum! 

No comments:

Post a Comment