Monday, July 11, 2016

NYX Alışverişim



Herkese yeniden merhaba,
NYX, Türkiye'deki ilk mağazasını İstanbul Bağdat Caddesinde açtı, hatta açılışının olduğu gün ilk 300 kişiye hediye verileceğinden dolayı kapısında upuzun bir kuyruk vardı. Kaliteli ürünlerinin yanı sıra uygun fiyatlı olmasından dolayı da makyaj severlerin dikkatini çekiyor tabii ki. Peki ben neler aldım?

Soldan sağa
- NYX Highlight & Contour Pro Palette
Markanın bu ürününün kullananlar tarafından sevildiğini duymuştum. Pudra yapıda olan bu paletin renk skalası da geniş olduğundan denemek istedim.

- NYX Lip Liner ( SLLP02 Bedrose / Lit De Roses ) 
Kalıcılığı da rengi de çok güzel!

- NYX Lingerie Liquid Lipstick ( LIPLI12 Exotic / Exotisme )
Lingerie serisi genellikle kahverengi - nude tonları ağırlıklı ve mat bitişli. Bendeki rengi de dudak renginden biraz koyu ve pembemsi ve süper!

- NYX Soft Matte Lip Cream ( SMLC25 )
Bu serinin o kadar çılgın renkleri var ki! Mor, lila, lacivert... Ama ben cesaret edemedim ve bu morumsu bordo rengi aldım. Kalıcılığı çok iyi ve mat bitişli, daha ne olsun!

- NYX Butter Lip Balm ( BLB08 BROWNIE )
Renkli bir lip balm olması dikkatimi çekmişti ve tam dudak renginde bir bitiş. Aynı zamanda güzel nemlendiriyor.

- NYX Matte Finish / Fini Mat Setting Spray
Bu ürün de önceden duyduğum ürünler arasında. Çok fazla kullanma şansım olmadı daha ama makyaj sabitleyici bir sprey ve makyajınızın mat görünmesini sağlamayı vaat ediyor. Deneyip görücez...


     Benim alışverişim böyleydi. Mağazaya en kısa zamanda gitmenizi tavsiye ederim. Dakikalarca ürünleri inceleyip deneyebilirim. Ürünlerdeki renk skalası inanılmaz. Şu an ise aklımda sarı renkli tekli farlarından almak var. Sizin kullanıp memnun kaldığınız ve bana önerebileceğiniz NYX ürünleri neler? Yorumlarınızı bekliyorum!

No comments:

Post a Comment