Sunday, May 10, 2015

Mother's Day



Herkese Merhaba,
Değeri biçilmez bütün annelerin anneler günü kutlu olsun. Bugüne özel postumda da benim kraliçem eşlik ediyor bana. Bir de onun için küçük bir yazı iliştirdim yazının devamına...

"Dünyanın en güzel annesi,
Bir günümde değil her günümdesin. Her zaman yanımda olmanın, yaptığın fedakarlıkların değeri biçilemez. Yüreğindeki sınırsız sevgi ve sabır her şeye değer. Hele o içten "kalbim" deyişin ömre bedel. Hep en doğrusunu bildiğinden bana en güzel örnek olduğun için teşekkür ederim. Kimseyi seni sevdiğim kadar sevemem. Dünyadaki en büyük şansım, anneler günün kutlu olsun. Seni ne kadar çok sevdiğimi en iyi sen biliyorsun, bana sevgiyi öğreten annem."








Annemin: Üst - Top: Zara // Yelek - Vest: Red Apple // Kimono: Zara
 Pantolon - Trousers: Bershka // Kemer - Belt: Mango // Ayakkabı - Heels: Zara 
Gözlük - Sunnies: Ray-ban // Çanta - Bag: Chanel
------------------------------------------------------------------------
Benim: Elbise - Dress: Mango // Babet - Flats: Zara // Çanta - Bag: RRM
Bileklik - Bracelet: Forever New

4 comments:

  1. Annedeki şıklığa zarafete bakar mısın, çok güzel bir post olmuş güzelim emeğine sağlık. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederimm! :)

      Delete