Sunday, December 21, 2014

What to Wear: New Year's Eve


Herkese Merhaba,
Yılbaşı gecesi giyebileceğiniz ve size fikir verebilecek 3 farklı kombin hazırladım. Payetli elbisemi 2014'e girerken giymiştim ve bunun dışında seçtiğim kırmızı elbise ile komple siyahın geceye uygun olacağı düşüncesindeyim.
İlk olarak giydiğim dore payetli elbisemi siyah, üzerinde yine dore nokta detayları bulunan platform topuklu ayakkabıyla kombinledim.
Kırmızı, yeni yıl ruhunu yansıtmanızın yanı sıra dikkat çekmenize de yardımcı olacaktır. İkinci olarak giydiğim elbisemde hiçbir detay bulunmadığından seçimimi parıltılı ve açık topuklu ayakkabıdan yana kullandım ve yeterince dikkat çekici bir kombin olduğunu düşündüğümden başka aksesuara yer vermedim.
Son olarak komple siyah bir görünüm elde etmek istedim ve bu sefer dalgıç kumaşından ispanyol paça pantolonumu tercih ettim. Kolları püsküllü üst, müziğin ritmine kapılıp gece boyunca dans etmek isteyenler için ideal bir seçim olacaktır. Kol detayını arka plana atmaması açısından da saçlarımı at kuyruğu şeklinde topladım ve clutch çantamı elime aldım.
Peki siz yılbaşı gecesi nasıl görünmek istiyorsunuz, tercihiniz ne olacak?

Hi Everyone,
I prepared 3 different looks for New Year's Eve. I wore the sequined dress last year at new year's eve and I think the red dress and all black look will be the best choice for the night. How do you want to see yourself at that night and what will you prefer?

1- Sequined Dress




2- Red Dress





3- All Black Look






8 comments: